Az Atomic Redster S9 Revoshock S igazi műlesikló bajnok, ami a világelső síelők által használt, versenygyőztes technológiákat kapta. A Revoshock technológia elnyeli a bukkanók erejét, még mielőtt az a síelő lábához érne, hogy kényelmes legyen a lesiklás. A Carbon Boost betétek pedig merevítő funkciót látnak el és pattogós, dinamikus mozgást biztosítanak, hogy a kanyarok után még gyorsabb legyen a szlalomozás. A sícipő alatti, csúsztatva állítható lemez a lécet rugalmassá teszi, így maximális éltartás érhető el a sí élének teljes hosszán. Az Ultrawall oldalfal kontrollált erőközlést biztosít, míg a kőrisből és nyárfából készült Power Woodcore mag stabilitást nyújt a gyors és éles kanyarokban is.
Ha Ön jó kondicióban lévő, technikai értelemben véve átlag fölötti tudással rendelkezik, és imádja a rövid lendületű sízést, a gyors élváltásokat, akkor feltétlenül vegye számításba az S9-et, mert használatával páratlan élményekben fog részesülni!
Felépítése/szerkezete: 
-Revoshock S (Steel) legmodernebb rezgéselnyelő panel
-Power Woodcore (Erős "szendvics" szerkezet)
-Carbon Boost; merevítő szerkezet a kötés alatt, ami a kanyarokból való kijövetelt gyorsítja
-Titanium Powered- A faszerkezet felett és alatt is titánium réteg helyezkedik el, melyek gondoskodnak a legmagasabb ütéselnyelésről és a torziós rugalmasságról.
-Structured Top Shet-Strukturált síléctalp
-Alap élszög: 0.8°, oldal élszög: 87° mely elősegíti a könnyed, de agresszív élfogást
-Tip Protector csavarozott rozsdamentes acél csőrvédő

-Ultrawall-Két oldalán teljes hosszban állított oldalfal megerősítés, lekerekített héjszerkezettel.

Geometriák:
-160 cm-es hosszban: Csőrszélesség: 116,5 mm, derékszélesség: 68 mm, farokszélesség: 102,5 mm. Rádiusz:11,9 m
-165 cm-es hosszban: Csőrszélesség: 118 mm, derékszélesség: 68 mm, farokszélesség: 104 mm. Rádiusz:12,5 m
100 % Active Camber szerkezet

Kötése:
Atomic I 12 GW síkötés az Atomic versenyzési DNS-ét hozza a pályára a Full Flex kötőlemez-technológiával. A sarokhoz rögzített szabadon csúszó lemez lehetővé teszi, hogy a síléc a cipő alatt hajoljon, maximális éltapadást biztosítva a síléc teljes hosszában a kanyarokban. A lábujj- és sarokrögzítések szerszámok nélkül állíthatók az új kialakításnak köszönhetően, így a talphossz-módosítás egyszerű

          
			
        	
    	    		                        	
    	    		                        	
    	    		                        	
    	    		                        	
    	    		                        	







