A Head Supershape család leggyorsabb sebességre és kanyarfordulatokra képes tagja. Karcsú (68 mm) derékszélességével villámgyorsan reagál a kanyarindításokra, geometriai jellemzői révén pedig a hosszú és rövid lendületű szlalomtechnikát is kimagaslóan segíti elő, és ad stabil tartást a legnagyobb sebességtartományban is. A kötés oldását még biztonságosabbá téve, "diagonál" hátsó síkötéssel látták el. Egy esetleges esésnél a hátsó kötés átlósan is képes kioldani a sícipőt, ezzel csökkentve a lábsérülések kockázatát. A kötés továbbá alkalmas a Grip Walk (GW) rendszerű sícipők befogadására is.
Az EMC technológia (Energy Management Circuit) új távlatokat nyitott az álomsízés elérésében. Az elől és hátul beépített kerámia-piezó lemezek révén, carbon és grafén szálak felhasználásával a síelés közben fellépő kinetikus (mozgási) energiák elektromos energiává alakulnak, így a síléc az eddigieknél is hatékonyabb rezgéscsillapító hatást fejt ki a kanyarokban.
A síléc hídját (feszítettségét) idéntől némileg meghosszabbították, és az eddig 90/ 10, azaz 90 % feszítettséget 96%-ra módosították, az első (rocker-felhajló) részt pedig 4 %-ra csökkentették, energikusabbá téve ezzel a sílécet.
Felhasználási terület: karbantartott sípályák.
-EMC technológia
-Crossforce Carbon technológia
-ERA 3.0 S technológia
-Camber Rocker Profil; 0% (rocker tail) 96% (camber), 4% (rocker tip)
-RD versenystrukturált UHM c talp
-Grafén világkupa szendvics cap szerkezet.
-Speed platni középen 13mm, Triple Freeflex technológia
-Graphene technológia
A Head Supershape sorozat síléceibe is beépítésre került a Graphene technológia. A grafén anyag felfedezéséért két tudós 2010-ben Nobel díjat kapott.(Andre Geim és Konsztantyin Novoszjolov). Nanotechnológiával a grafit lehantolásával előállított anyag az acélnál 200-szor erősebb, a gyémántnál is keményebb és mégis olyan rugalmas, mint a gumi. Az egy atomnyi vastagságú grafitrétegű grafén a műanyaggal keverve erősebbé és sokkal könnyebbé teszi azt.
A grafén felhasználásával a Supershape sílécek is még irányíthatóbbá, hajlékonyabbá és könnyebbé váltak.
A síléc geometriája:
163 cm: csőr 119 mm, derék 68 mm, farok 102 mm - rádiusz: 12,7 m
170 cm: csőr 119 mm, derék 68 mm, farok 102 mm - rádiusz: 14 m
177 cm: csőr 119 mm, derék 68 mm, farok 102 mm - rádiusz: 15,3 m